KBZ ဘဏ်မှာ အိမ်ရာချေးငွေ လျှောက်တဲ့အခါ
၁။ လူ / ပုဂ္ဂိုလ်တစ်ဦးချင်း (သို့) ဝန်ထမ်းတစ်ဦးချင်းအတွက် လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်း
၂။ Corporate Customer
၃။ SME Customer တွေအတွက် အိမ်ရာချေးငွေ လျှောက်ထားတဲ့အခါ စာရွက်စာတမ်း လိုအပ်ချက်အမျိုးမျိုးကွဲပြားမှုရှိပါတယ်။
Corporate Customer တွေအတွက် အိမ်ရာချေးငွေလျှောက်ထားတဲ့အခါ စာရွက်စာတမ်း လိုအပ်ချက်တွေကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။
၁။ ကုမ္ပဏီမှတ်ပုံတင် လက်မှတ် (သက်တမ်းရှိရပါမည်)
၂။ Form VI, Form XXVI, Form E
၃။ Memorandum of Association (MOA), Article of Association (AOA)
၄။ အဖွဲ့အစည်း၏ ဖွဲ့စည်းပုံဇယား
၅။ ဘဏ္ဍာရေးရှင်းတမ်း (၃ နှစ်စာ)
၆။ ငွေသားစီးဆင်းမှု ရှင်းတမ်း (၃ နှစ်စာ)
၇။ ဘဏ်လက်ကျန်ရှင်းတမ်း (၆ လစာ)
၈။ အခွန်ပြေစာ (၃ နှစ်စာ)
၉။ ဒါရိုက်တာအစည်းအဝေးဆုံးဖြတ်ချက် မှတ်တမ်း(ဘဏ်တွင် Mortagage Loan နှင့် ပတ်သက်သော လက်မှတ်ရေးထိုး ဆောင်ရွက်ခွင့်ရှိသူအား သတ်မှတ်ဖော်ပြရန် နှင့်
ဒါရိုက်တာ အားလုံးလက်မှတ်ရေးထိုးရန် လိုအပ်ပါသည်) စတဲ့အချက်အလက်တွေပြည့်စုံရင် အိမ်ရာချေးငွေလျှောက်ထားမှု အဆင်ပြေချော့မွေ့မည်ဖြစ်သည်။